Вебінари, семінари, тренінги щодня… Це все для того, щоб бути Вашим особистим суперагентом в туризмі.
⠀
Сьогодні мене на тренінгу змусили задуматись над тим, хто такий цей суперагент. Тому давайте в цьому розбиратись разом!
⠀
Я думаю, що суперагент це:
⠀
1. Професіонал. Він має володіти найактуальнішою інформацією про туризм, погоду і політику.
Він повинен знати курорти, готелі, екскурсійні програми, розклад рейсів, візові вимоги і страхові нюанси.
Він має знати всі системи бронювання і мати паролі до всього на світі.
Ще він має вміти правильно оформляти всі документи, робити банківські платежі ну і ще мільйон справ…
І це тільки для початку!
⠀
2. Мандрівник. Суперагент має випробовувати все на собі. І тільки тоді він зможе класно підбирати відпочинок іншим (саме це я говорю близьким, коли збираюсь в наступну поїздку).
⠀
3. Психолог. Клієнту треба для початку допомогти зрозуміти, чого він насправді хоче.
⠀
4. Аналітик. Він має, проаналізувавши десятки варіантів, зекономити туристам час і нерви і запропонувати тільки найкраще.
⠀
5. Економіст. Суперагент знає, як не заплатити лишнього!
⠀
6. Філантроп. Він спілкується з людьми нон-стоп. І тут або він їх справді любить, або почне ненавидіти (ну і тоді він вже не супер-агент).
⠀
7. Антикризовий менеджер. Ви не уявляєте, як важливо допомагати клієнтам на кожному етапі розбиратись в деталях! Адже все незрозуміле в людини викликає страх або спротив, а інколи ще й спричиняє додаткові витрати.
⠀
8. «Рішала». О, це, мабуть, головне, що робить суперагент! І це він робить щодня: то домовляється з партнерами, щоб туристи уникнули штрафу за ануляцію, то шукає можливість полетіти тим, хто проспав свій рейс, то піднімає на ноги консулів, щоб витягти туристів з якоїсь халепи… І цей список безкінечний!
⠀
9. Людина, яка знає відповіді на всі запитання. Ну… або, вкрайньому, яка знає, де ці відповіді знайти. Повірте, нас питають про все.
⠀
А яким повинен бути турагент для того, щоб стати Вашим суперагентом?