Хочемо розповісти Вам про достатньо молоду, але надзвичайно популярну мережу готелів Ikos. Ці готелі ми як агенти неодноразово бронювали для вимогливих клієнтів і завжди отримували дивовижно позитивні відгуки. І прекрасно розуміємо чому.
Ikos перекладається з грецької як «дім». І концепція готелів цієї мережі полягає у тому, щоб кожен гість почувався тут так комфортно, як вдома. Що ж менеджмент робить для цього?
1. Всі готелі мережі мають одинакову концепцію, однаковий набір послуг, навіть однакові назви ресторанів. Тому турист, якому сподобався відпочинок в одному з готелів Ikos, може з легкістю приїжджати в інший – і не буде відчувати дискомфорту і моменту адаптації. Це чудова можливість відкривати нові локації, не змінюючи якості відпочинку.
2. Всі ресторани в готелях гості можуть відвідувати без обмежень і доплат. А харчування є гордістю мережі. Меню ресторанів складають шеф-кухарі зі світовим іменем, які володіють Мішленівськими зірками. Вони ж і управляють цими ресторанами. Тому в будь-якому грецькому чи італійському a la carte-ресторані гостям буде однаково смачно.
3. Унікальна послуга Dine Out – означає, що гості готелю можуть обідати або вечеряти за межами готелю в місцевих тавернах, обираючи те, що їм смакує без ніяких обмежень і доплат. Готель надає перелік закладів, які можна відвідати, і на додаток забезпечує трансфери до них. В Ikos Dassia на Корфу навіть надається трансфер катером до таверни на безлюдний острів Відо. Це все дуже допомагає відчути місцевий колорит на смак.
4. Мережа намагається пополяризувати місцеві курорти, тому кожному туристу дарує по 3 квитки до місцевих музеїв.
5. Всім гостям на 1 добу абсолютно безкоштовно надається в користування автомобіль Mini Cooper!!! Робиться це для того, щоб туристам було зручно ознайомитись з принадами країни.
6. В номерах на гостей чекає заповнений алкогольними і прохолоджуючими напоями міні-бар, який постійно оновлюється, а також – кава, чай, халати, тапочки і нішева французька косметика. Самі ж номери сучасні, в мінімалістичному стилі, світлі, просторі, з величезними панорамними вікнами.
7. Гості можуть замовляти їжу в номер цілодобово, room-service безкоштовний.
8. Всі готелі мережі просто потопають в зелені, дають відчуття затишку і приватності, знаходяться на 1 лінії, мають зручні заходи в море і чудово обладнані пляжі.
9. Готелі пропонують чудову коктельну карту, гості можуть скуштувати широкий перелік якісних напоїв без доплат.
10. Кожен готель має винний погріб з марочними винами з усіх найпопулярніших регіонів світу.
11. Для дітей віком від 4 місяців і до 17 років є міні-клуби, менеджментом яких займається відома британська компанія Worldwide Kids.
12. Всі ресторани пропонують дитяче меню, також є можливіть попередньо замовити індивідуальне меню за власним рецептом.
3. Вода у басейнах готелів мережі тепла в будь-яку пору року. Кожен готель має чудовий SPA-центр.
14. Всі готелі мають багато можливостей для занять спортом і розваг.
15. Високий рівень сервісу дозволяє туристам ще до подорожі скласти свій список побажань і бути впевненим, що до їхнього приїзду все буде готове.
16. І, що б не пропонувалось гостям, організацією всього займаються кращі з кращих – всесвідньо відомі дизайнери створюють інтер’єри, імениті шеф-кухарі управляють ресторанами і т.д. Ви розумієте: кращі інструктори, педагоги, кращі дієтологи, медики, краща косметика, кращі вина … і так можна ще довго продовжувати список.